ترافیک در جاده‌های زنجان نیمه سنگین است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: اکنون ترافیک در همه جاده‌های استان به ویژه آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز نیمه سنگین است.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، گفت: بارش باران که از عصر روز گذشته در جاده های استان آغاز شده است اکنون در برخی نقاط ادامه دارد و رانندگان باید بیشتر احتیاط کنند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به نکات ایمنی حوادث ناگواری را رقم می زند، اضافه کرد: امروز یک فقره تصادف در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان به تبریز گزارش شد که متاسفانه برخورد تریلی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ منجر به فوت راننده سواری و مصدوم شدن یک نفر شد.

این مسئول با بیان اینکه در این حادثه راننده تریلی مقصر شناخته شد، افزود: با توجه به افزایش ترددهای نوروزی از رانندگان وسائط نقلیه درخواست می شود با احتیاط بیشتری سفر و از انجام حرکات خطرناک اجتناب کنند.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی، اظهار کرد: این موضوع از سوی پلیس راه استان به دقت رصد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.