نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تحقق شعار سال در استان شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار نوروزی با مسئولان استان خواستار عملیاتی کردن شعار سال شد و گفت:مسئولان برای تحقق شعار سال، رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان برنامه ریزی هدفمند داشته باشند.

او افزود: پارسال قیمت مرکبات استان پائین بود، اما اکنون که روزنه‌های صادراتی باز شده است و باید برای پیشگیری از ضرر باغداران برنامه ریزی کرد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در مسائل فرهنگی نیازمند کار جهادی هستیم و باید حرمت ماه رمضان نگه داشته باشد و به حجاب و عفاف نیز توجه شود.

او با بیان اینکه مردم مازندران دیندار، ریشه دار و بافرهنگ هستند، از مسئولان خواست تا نظارت ویژه‌ای بر بازار و اصناف داشته باشند.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران هم در این دیدار با بیان اینکه بعد از سال‌ها رشد اقتصادی سه درصدی در استان تثبیت شد، افزود: برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه صادرات باجدیت در سال جدید هم تداوم می‌یابد.

او افزود: سرمایه گذاری‌های خوبی با تشکیل ستاد رشد اقتصادی در استان انجام شد و ریل گذاری مطلوبی در توسعه این دیار اتفاق افتاد و بنا داریم همین مسیر را در سال جاری با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

حسینی پور گفت: بازار یابی تولیدات مازندران یکی از اولویت‌های استان است و اولین محموله مرکبات استان به چین صادر و کشور‌های هدف صادراتی جدید هم شناسایی شد.

او افزود: بعد از مرکبات به دنبال صادرات عسل و فرآورد‌های گوشت مرغ به دلیل تقاضا زیاد به کشور چین هستیم که به طور حتم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها: شعار سال ، نوروز 1402
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.