رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی و تشکیل ۷۶۴ پرونده در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در کشور خبر داد.

سردار "حسین رحیمی" در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف به انجام وظایف و ماموریت های ذاتی خود مشغول هستند، اظهار داشت: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز در مجموع کشفیات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در حوزه های برخورد و مقابله با احتکار، اخلال در نظام اقتصادی کشور ۸۰ مورد پرونده به ارزش تقریبی بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری و در این زمینه ۸۹ نفر متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل ۶۸۴ پرونده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه های مقابله با قاچاق سوخت، دام و ... به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اظهار داشت: در این زمینه ۶۸۹ نفر متهم دستگیر شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت ۷۶۴ پرونده به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تشکیل و در این زمینه ۷۷۸ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: گشت های پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر در حال انجام وظیفه ذاتی خود که برخورد مقتدرانه با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
نرخ تورم با رشدتولیدنسبت عکس باهم دارند اگر یکبار برای همیشه کالای سرمایه ای را فقط زمین وطلا معرفی کنند وهرکسی بیشتر ازنیازش ماشین/خونه/سکه/ارز و...تهیه کرد جریمه های سنگین بشوند بطوریکه برای همه ثابت شود کالاهای مصرفی رااگر بخواهی احتکار کنی کالاً به فنا میری :) خود بخود مشکل اقتصاد حل میشه چرا که برای سرمایه کانالی جزء برگشت به چرخه تولید باقی نمیماند اینطوری حتی کلیه سرمایه ها وسپرده های بانکی خودبخود یه سمت تولید میره بجای اینکه به دلالها ها محتکرین وام داده شود برای افزایش تورم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
دانه درشتها و کسانی که وام های میلیاردی گرفتن را بگیرید. و با قاطعیت برخورد کنید .
۳سال قبل برای گرفتن وام دومیلیون به بانگ رفتم با کلی التماس وپیدا کردن یک آشنا ودوست باهزاران مکافات و دردسر باز وام جور نشد و منصرف شدم چطور وام میلیاردی به راحتی می گیرند و پس نمی دهند پس یا وابسته به مسولان نظام و دولت هستند یا خودشان هستند
آخرین اخبار