مدیر اداره برق خواف گفت: شب گذشته بدلیل بارش باران، برخورد صاعقه و باد شدید، برق ۸ روستا قطع شده بود که با تلاش کارکنان متصل شد.

محسن اولادی مدیر اداره برق خواف گفت: دسترسی به شبکه در بخش قاسم آباد، برق روستای خلط آباد در ساعت ۲ بامداد شب گذشته و روستای چاه مسیله در ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه متصل شد.

او افزود: بارندگی شدید در روستا‌های مژن آباد، حسین آباد، کاریون، چاه زول و نهور بخش سنگان خواف، منجر به قطعی برق و همچنین سخت شدن دسترسی به شبکه و تعلل در رفع مشکل شده بود که مشکل روستا‌های مذکور نیز مرتفع شد.

مدیر اداره برق خواف ادامه داد: در شهر سلامی شب گذشته مشترکان بصورت موقت تامین برق شدند که پس از رفع عیب فیدر تغذیه کننده شرایط به حالت قبل بازگشت.

اولادی بیان کرد: پرسنل اداره برق خواف با حضور میدانی در روستای صیدآباد از توابع بخش سلامی، با تعویض ۲ اصله پایه شکسته شده و سیم کشی مجدد شبکه تا ساعت ۴ بامداد فعالیت داشتند و روشنایی را به روستائیان رساندند.

او تصریح کرد: بارش باران، برخورد صاعقه به شبکه و همچنین قطع شدن سیم بعلت وزش باد شدید منجر به قطع برق در ۸ روستای خواف شده بود.

میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته، در خواف ۱۳.۶، سلامی ۳۶، سنگان ۱۷، چاه گچی ۳۴ و چاه زول ۳۰.۲ میلی متر در ایستگاه‌های باران سنجی خواف ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.