معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر میهمان مدارس کرمانشاه شده‌اند.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۰۵۱ خانوار شامل ۱۵ هزار و یک نفر در مدارس و خانه‌های معلم شهر کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه میهمانان نوروزی تاکنون به تعداد ۴۵ هزار و سه نفر روز در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند، گفت: تاکنون بیشترین اسکان میهمانان نوروزی را در شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین و جوانرود داشته‌ایم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن اسکان فرهنگیان و دیگر متقاضیان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش تا پایان تعطیلات نوروزی، ادامه داد: متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی https://eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کرده و یا حضورا به اقامتگاه‌های آموزش و پرورش مراجعه کنند.

یاوری با بیان اینکه نوروز امسال ۱۰۸ مرکز از سوی مجموعه آموزش و پرورش استان برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده‌اند، گفت: این مراکز شامل ۸۶۳ کلاس درس و سه خانه معلم به ظرفیت ۸۹ اتاق در شهر کرمانشاه هستند.

وی گفت: اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه به سه گروه "ویژه"، "الف" و "ب" تقسیم می‌شوند که اتاق‌های "ویژه" دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه هستند، اتاق‌های گروه "الف" دارای همه امکانات گروه "ویژه" به غیر از تخت و اتاق‌های رده "ب" یخچال و تلویزیون مشترک دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.