تاخیر ۲ پرواز هواپیمایی آتا و معطلی مسافران کرمان

تاخیر چندساعته پرواز آتا به مقصد و از مبدا کرمان صبح امروز، گلایه و اعتراض مسافران را در پی داشت.

علی جزینی زاده، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به تاخیر ۲ پرواز هواپیمایی آتا به مبدا یا مقصد استان گفت: پیگیر هستیم که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر بگیریم تا مردم بیش از این معطل نمانند.

 او  افزود: پرواز شماره ۵۶۶۲ شرکت هواپیمایی آتا باید ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه امروز با ۱۵۰ مسافر فرودگاه کرمان را به مقصد تهران ترک کند؛  اما این پرواز با تاخیر روبه رو شده است.

جزینی زاده  بیان کرد: شرکت مربوط علت تاخیر را مشکل فنی اعلام کرد ه است. 

او افزود: براساس آخرین اعلام شرکت هواپیمایی آتا، این پرواز ساعت ۱۳ امروز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: فرودگاه‌های استان کرمان پیگیر پرواز جایگزین است تا آن دسته از مردم که بنا به اطلاع رسانی شرکت آتا به سالن فرودگاه آمدند و معطل شدند با پرواز دیگری به تهران بروند.

او در پاسخ به اینکه تاخیر و معطلی پیش آماده برای مسافران را چه کسی پاسخ می‌دهد؟ گفت: شرکت هواپیمایی آتا باید پاسخگوی تاخیر پرواز مسافران و تبعات آن باشد.

جزینی زاده بیان کرد: در واقع پرواز نخست هواپیمایی آتا در ساعت ۶ و ۲۰ از تهران به کرمان باید انجام می‌شد که این پرواز طبق برنامه باید ساعت ۷ و ۴۰  دقیقه به کرمان می‌رسید تا آماده پرواز ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه کرمان ـ تهران شود؛ اما براساس اعلام هواپیمایی آتا مشکل فنی برای این پرواز به وجود آمده و این هواپیما هنوز به کرمان نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علیرضا فرد مصطفوی
۱۵:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
پروازهای هواپیمائی آتا بسیار مزخرف و بدون برنامه و فقط برای کسب درآمده و هیچ توجهی به وقت باارزش و شخصیت مسافران ندارد
من سه بار از یزد به تهران و بالغکس میخواستم برم که هر سه با با تاخیر بالای 4 ساعت انجام و یکدفعه هم کنسل شد و تمام برنامه هام
بهم خورد و دیگه پرواز آتا نمیگیرم
نمیدونم چرا شرکت هواپیمائی این همه به آتا پرواز میده ؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار