سردار حمید هداوند از دستگیری اعضای باندسارقان حرفه‌ای به عنف تحت عنوان مامور با ۱۰۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی مبنی برسرقت به عنف تحت عنوان مامور در برخی مناطق استان البرز ، پیگیری موضوع در دستورکار کاراگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با رصدهای ویژه پلیسی اعضای باند سارقان شناسایی و در چند عملیات جداگانه هفت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

هداوند گفت: این سارقان با تغییر پلاک های ۶ دستگاه خودرو پژو پارس ، پراید، پژو ۴۰۵ و جک اقدام به شناسایی سوژه های خود می کردند و سپس با عنوان مامور ضمن اخاذی و اموال آنها را به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: دربازرسی ازمخفیگاه متهمان ۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۳۶ عدد کارت بانکی و تعدادی لوازم که با آن ها تهدید و سرقت می کردند، کشف شد.

او افزود: سارقان تاکنون به ۱۰۰ فقره تحت عنوان مامور، سرقت به عنف ، سرقت مسلحانه ، جعل ، زورگیری و کف زنی اعتراف کرده و ۳۵ مالباخته شناسایی و تلاش ماموران برای سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

هداوند از عموم مردم خواست چنانچه افرادی ازانها تقاضای مدارک شخصی کردند تا برگ ماموریت و کارت شناسایی از آنها رویت نکردند به هیچ وجه در اختیار آنها قرار ندهند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: با دستور قضایی چهره این سارقان بدون پوشش منتشر شده تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - میدان طالقانی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.