فرمانده انتظامی استان همزمان با ششمین روز از سال جدید با استاندار کرمان دیدار و ضمن تبریک سال جدید گزارشی از اقدامات نوروزی پلیس را ارائه کرد.

استاندار کرمان در دیدار فرمانده انتظامی استان با این مقام مسئول و دیگر مدیران استانداری، کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در ایام نوروز را نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی در محور‌های پر تردد استان برشمرد.

سردار عبدالرضا ناظری در این دیدار گفت: امسال اولین سالی بود که پلیس از گروه‌های جهادی در حوزه کاهش تصادفات به شکل کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند بهره گیری کرد و در این راستا موکب‌های بین راهی زیادی در جاده‌های پر تردد استان راه اندازی شده است.

او افزود: در راستای کاهش تصادفات به عنوان مهمترین دغدغه پلیس، جلسات زیادی را قبل از سال با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگر نهاد‌ها برگزار و بر ایفای نقش همه مردم، سازمان‌ها و نهاد‌ها در این زمینه تاکید کردیم که خوشبختانه تا اکنون کاهش ۳۶ درصدی تلفات رانندگی رقم خورده است.

استاندار کرمان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مجموعه انتظامی و پلیس‌های راه و راهور گفت: چیزی که بیش از هر عامل دیگری در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در معابر و جاده‌ها خودنمایی می‌کند حضور پررنگ تیم‌های انتظامی و فعال در حوزه برقراری امنیت ترافیکی است.

 فداکار بیان کرد: در همین راستا جا دارد از همه عزیزان سخت کوش انتظامی به سبب تلاش مضاعف در ایام نوروز و دست یابی به این نتیجه ارزشمند در حوزه حفظ جان شهروندان قدردانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار