استفاده از نیرو‌های مردمی میزان موفقیت طرح‌های مختلف را افزایش می‌دهد

فرماندار شهرستان آوج گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی میزان موفقیت طرح‌های مختلف را افزایش می‌دهد.

 وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج در جریان بازیده سرزده از محل استقرار گروه جهادی همیار پلیس و پایگاه جمعیت هلال احمر آوج اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده و چند برابری مسافرت و تردد‌ها در ایام نوروز نیاز بود که از ظرفیت مردمی برای همیاری و کمک به نیرو‌های راهور استفاده شود.

وی افزود: در هر مقطع و شرایطی که از ظرفیت نیرو‌های مردمی استفاده شده است میزان موفقیت نیرو‌های خدمات رسان در بخش‌های مختلف افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان آوج خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نیرو‌های جهادی به عنوان همیار پلیس برای اولین بار است که در نوروز امسال اجرا شده و قطعا با حضور نیرو‌های جهادی در کنار پرسنل زحمتش راهور می‌توان انتظار داشت که میزان تخلفات و تصادفات جاده‌ای همراه با کاهش باشد.

زرگر با یادآوری اینکه محور آوج به همدان یکی از محور‌های پرترافیک استان قزوین است، گفت: تمام برنامه ریزی و همچنین فعالیت نیرو‌های راهور هلال احمر و نیرو‌های جهادی این است که مسافران عزیز با امنیت و آسودگی از محور‌های مواصلاتی شهرستان تردد کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون در تمام محور‌های اصلی شهرستان آوج تردد‌ها با امنیت و آرامش در حال انجام است و تاکنون خوشبختانه علی رغم افزایش تردد و بار ترافیک مشکل خاصی در زمینه تردد وسایل نقلیه در شهرستان آوج نداشته ایم.

فرماندار شهرستان آوج در این بازدید از زحمات نیرو‌های راهور همیاران جهادی و نیرو‌های هلال احمر قدردانی کرد.

گروه جهادی همیار پلیس آوج در دو نقطه از مسیر شهرستان استقرار داشته و در کنار نیرو‌های امداد جاده ای، پلیس راه و هلال احمر ارائه خدمت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار