کاهش۷۰ درصدی تصادفات درون شهری در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۷۰ درصدی تصادفات درون شهری از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) تاکنون در این استان خبر داد.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تصادفات منجر به مصدومیت نیز طی این مدت جرح در استان البرز ۶۵ درصد و تصادفات خسارتی ۱۶ درصد کاهش نشان می دهد.

او افزود: این درحالی است ازابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد در معابر درون شهری البرز ۳۰ درصد افزایش یافته است .

رحمتی پور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی البرز شبانه روز در سطح شهرستانهای این استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندنگی البرز گفت: عوامل پلیس راهور در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال و هدفمند خواهند داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری با نظارت و ثبت تخلفات با دوربین‌های هوشمند انجام می شود.

رحمتی پور افزود: پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در سطح شهرستانهای استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او از رانندگان خواست ضمن تردد در معابر با سرعت مطمئنه و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اعم از عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودرو و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از بروز بیش از دو سوم تصادفات پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.