نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با گرانی بنزین مخالفت کرده است و قطعاً این اتفاق امسال نخواهد افتاد.

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع عشایر روستای چاه باشه شهرستان زیرکوه گفت: مردم نگران افزایش قیمت بنزین نباشند، چون به دولت تکلیف شده است که بنزین افزایش قیمت نداشته باشد.

او با تأکید بر اجرایی شدن شعار سال افزود: دولت از پوست و گوشت مردم است، اما رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تأکید کردند و ما با جان و دل تلاش خواهیم کرد تا منویات رهبری عملی شود.


بیشتر بخوانید


اسحاقی به دغدغه دامداران در تأمین نهاده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در خرداد جلسه‌ای برای تأمین نهاده‌های دامی گذاشته خواهد شد و امیدواریم به نتایج خوبی در این زمینه و دامدار کارت برسیم.

پیگیر گازرسانی و برقرسانی به مناطق عشایری هستیم

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر وضعیت گازرسانی و برق رسانی به این منطقه هستیم و پیگیری خواهم کرد تا انتقال برق به این منطقه معطل کد روستا نشود و امیدواریم این نتیجه را بگیریم و دستور انتقال برق به منطقه عشایری چاه باشه گرفته شود.

او با گلایه از وضعیت راه‌های عشایری منطقه افزود: راه‌های مناطق عشایری در شأن عشایر عزیز نیست و من شخصاً از وضعیت جاده‌های این منطقه خجالت می‌کشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.