معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد تا پایان یازدهم فروردین ۱۴۰۲، میزبان بیش از ۹ میلیون زائر بوده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در دوازدهمین جلسه ستاد خدمات سفر استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: از ۱۵ اسفند تا پایان روز گذشته ۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۱۴ زائر وارد مشهد شده اند.

او افزود: از مجموع زائرانی که در مشهد مستقر شده اند بیش از ۶ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۸۹ نفر بیشتر از یک شب اقامت داشته اند.

معاون استاندار با بیان اینکه دیروز ۴۹۲ هزار و ۸۰ زائر ورودی به مشهد داشتیم، ادامه داد: ظرفیت‌های اسکان رسمی مشهد در شب گذشته ۶۰ درصد، اسکان موقت ۴۲ درصد و اسکان اضطراری نیز ۱۵ درصد اشغال شد.

گنابادی نژاد بیان کرد: ظرفیت‌های امدادخودرو زیادی در استان داشتیم که به دلیل عدم ساماندهی مناسب نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم. برخی از افراد که مجوز داشتند در جاده حضور نداشتند و برخی کسانی که در جاده امدادرسانی می‌کردند مجوز نداشتند. بنا بر آخرین آمار، ۳۱۲ دستگاه امداد خودرو در سطح استان داشته ایم که ۸۱ مورد موقعیت آنان در پلتفرم نشان بارگذاری شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.