دستگیری یکی از سرشبکه‌های قاچاق سلاح و مهمات در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام و دستگیری یکی از سر شبکه‌های باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس اطلاعات مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرز‌های شرقی و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با هدایت فنی پلیس اطلاعات با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، محل تردد خودرو‌ها را شناسایی و بلافاصله با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و زمین گیر شدن آنان شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یکی از سر شبکه‌های باند قاچاق سلاح و مهمات در این عملیات تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی قاچاقچیان ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ نیز توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه و قتل است و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۵:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
باید الا و لابد حداقل به تعداد خشاب ها یعنی چهل قاچاقچی مثل خودش را لو بدهد. نه یکی کم نه یکی زیاد. کسی که بیست اسلحه بار میزند تمام قاچاقچی ها را می شناسد.
آخرین اخبار