معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : پرونده اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقامتگاه‌‎های آموزش و پرورش استان با ثبت ۷۰ هزار نفر روز اسکان بسته شد.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : نوروز امسال در مجموع ۶۱۰۰ خانوار در مدارس و خانه‌های معلم استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند و پرونده اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقامتگاه‌‎های آموزش و پرورش استان با ثبت ۷۰ هزار نفر روز اسکان بسته شد.

وی اضافه کرد: نوروز امسال ۲۵ هزار و ۵۰۰ مسافر در مدارس و خانه‌های معلم استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین اسکان مسافران نوروزی را در مدارس و خانه‌های معلم شهر کرمانشاه داشتیم، گفت: ۳۳ هزار نفر روز اقامت در مدارس و خانه‌های معلم شهر کرمانشاه ثبت شده است.

یاوری ادامه داد: بعد از شهر کرمانشاه، شهرستان‌های جوانرود و قصرشیرین به ترتیب با ۵۱۰۰ و ۳۲۰۰ نفر روز اسکان در صدر اقامت مسافران نوروزی در مدارس استان قرار دارند.

یاوری با بیان اینکه نوروز امسال ۱۰۸ مرکز توسط آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده بود، گفت: این مراکز شامل ۸۶۳ کلاس درس در مدارس سراسر استان و سه خانه معلم به ظرفیت ۸۹ اتاق در شهر کرمانشاه پذیرای مسافران نوروزی شدند.

وی یادآور شد: امسال نسبت به نوروز سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی مراکز و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش را برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان شاهد بودیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.