در یادداشتی که روز دوشنبه توسط مقامات رسانهای آفکام برای پخش کنندگان ارسال شد، به آنها توصیه شد که با دقت بررسی کنند که آیا نیاز به به روز رسانی رویههای انطباق خود برای در نظر گرفتن خطرات مربوط به محتوای ویدئویی جعلی دارند یا خیر.
آفکام به تعدادی از چالشهای پیش روی پخشکنندهها به دلیل ویدئوهای جعلی و "اطلاعات نادرست، "تضعیف اعتماد و اعتبار" و "عدالت و حریم خصوصی" اشاره کرد تا پخشکنندگان تمرکز کنند که چگونه مخاطبان میتوانند فیلم جعلی را با واقعی اشتباه بگیرند؛ چراکه این میتواند منجر به عدم رعایت عدالت در مورد آنها یا نقض غیرقابل توجیه حریم خصوصی آنها شود.
علیرغم اذعان به مزایای آشکار استفاده از فناوری ویدیوی جعلی برای پخش کنندگان، هیئت تنظیم کننده رسانههای انگلیس به شبکهها هشدار داد که نسبت به حوزه رو به رشد "رسانههای مصنوعی" که شامل ویدئوهای جعلی میشود، محتاط باشند.
ITVX در اوایل سال جاری Deep Fake Neighbor Wars را راه اندازی کرد که از ویدئوهای جعلی از افرادی مانند کیم کارداشیان، ادریس البا و گرتا تونبرگ برای ساخت بخشهای کمدی استفاده کرد، در حالی که BBC۲ از مستندی به نام I'm an Alcoholic: Inside Recovery استفاده کرد که در آن ویدئوهای جعلی تو در تو به کار گرفته شده بود.
در تجارت فیلمنامه، ویدئوهای جعلی بخش مهمی از داستان درام موفق BBC۱ The Capture هستند.
منبع: 24.ae