فرماندار لردگان گفت: با راه‌اندازی خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

منصور کریم‌زاده با اشاره به اینکه کارخانه سیمان در زمینی به مساحت ۱۶۸ هکتار در فاصله ۳۰ کیلومتری این شهرستان در دهستان ریگ قرار دارد، اظهار داشت: هم‌اکنون خط دوم این کارخانه در حال ساخت و راه‌اندازی است که پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: مرحله نخست این کارخانه با ظرفیت ۷۰۰ هزار تن سیمان خاکستری در سال با تلاش متخصصان داخلی اسفند ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید.


بیشتر بخوانید


کریم‌زاده اضافه کرد: با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی اظهار داشت: این کارخانه با هدف تولید سیمان‌های خاص و پوزولانی، اشتغال‌زایی مولد همراه با آموزش نیروی انسانی منطقه، حضور در بازار‌های بین‌المللی، افزایش خطوط تولید همراه با نگه‌داری و بهبود عملکرد زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در منابع و انرژی کاهش انتشار آلاینده‌ها راه‌اندازی شده است.

محراب ادیب مدیر کارخانه سیمان زاگرس لردگان گفت: تلاش داریم تا هر چه زودتر خط دوم این کارخانه را به بهره‌برداری برسانیم و هم‌اکنون تجهیزات موردنیاز خریداری شده و در گمرک موجود است که تا چند وقت دیگر بارگیری و به محل کارخانه حمل می‌شود.

وی ادامه داد: اسکلت و سازه‌های خط دوم در حال ساخت است و با رسیدن دستگاه‌های دیگر از گمرک مراحل نصب و راه‌اندازی صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بنده ساکن دهستان ریگم، هیچ خیری از این کارخانه به ما نرسیده
الکی تو بوق و کرنا نکنید
فعلا فقط زمینای مردم رو تصاحب کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اینجا کارخانه سیمان سپاهان اصفهانه
آخرین اخبار