رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سرعت وزش باد طی ۲۴ساعت اخیر در شهر اصفهان به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

لیلا امینی رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت موج ناپایدار به صورت افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید تا اوایل هفته پیش رو در استان ادامه دارد، اظهار کرد: وزش باد در مناطق مستعد شمال و شرق استان با خیزش گردوخاک همراه است.


او افزود: بیشترین شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت اخیر از اسلام آباد موگویی از توابع پُشتکوه دوم فریدون‌شهر با ۸۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده، سرعت وزش باد در خوانسار و مهاباد نیز در برخی ساعات به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه طی این مدت سرعت وزش باد در شهر اصفهان حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: روز پنجشنبه خیزش گردوخاک در برخی مناطق نیمه شرق استان به کاهش شعاع دید منجر شد.


امینی اعلام کرد: یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه ۲۳ فروردین وارد استان می‌شود.
او با اشاره به اینکه بیشینه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان در ساعات آتی پیش‌بینی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار