رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی شهدای استان مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه قبل از برگزاری این کنگره ملی  یادواره شهدای فرهنگی هر شهرستان و منطقه در استان برگزار می‌شود، افزود: یادواره شهدای فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در هفته معلم با حضور مسئولان کشوری و استانی نیز برگزار خواهد شد.
 
او همچنین از تدوین و چاپ نقش فرهنگیان استان در دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: چاپ کتاب وصیت نامه شهدای فرهنگی استان در دوران طلایی دفاع مقدس نیز در دستور کار بسیج فرهنگیان است.
 
سرهنگ بهمنیار برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت، نامگذاری میادین شهر‌های استان به نام شهدای فرهنگی، تجلیل از رزمندگان شاخص فرهنگی در دوران دفاع مقدس و برگزاری مراسم شب شعر وخاطره و و نصب تمثال شهدای فرهنگی در مدارس استان برای آشنایی دانش آموزان با شهداء را از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان برای استقبال از کنگره ملی شهدا  عنوان کرد.
 
ایمان سبحان نژاد رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش استان هم گفت: بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش برنامه‌های متنوعی برای هفته معلم پیش بینی شده نموده است که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.