مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویرامد گفت:مسابقات استانی قرآنی دانش آموزان به میزبانی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش این استان در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن گفت: برگزاری و راه اندازی کاروان قرآنی در سطح شهر و کلاس‌های تقویتی برای منتخبان مرحله استانی از اولویت‌های اداره قرآن، عترت و نماز است.

حسنعلی عزت خواه افزود: مسابقات استانی قرآنی با شرکت ۲۷۰ دانش آموز به میزبانی شهرستان بویراحمد از هفته اول اردیبهشت در یاسوج آغاز می‌شود.

شهرام قشقایی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: در همه زمینه‌ها و فرآیند‌های حوزه پرورشی به ویژه در زمینه مسابقات قرآنی و فرهنگی اقدامات موثری در آموزش و پرورش انجام شده و یا در حال انجام است.

حجت الاسلام مصباح نژاد رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان نیز گفت: باتوجه به برگزاری مسابقات به صورت گسترده، مقرر شده مسابقات استانی قرآنی دانش آموزان در دو مرحله برگزار شود.

مصباح نژاد با بیان اینکه رشته‌های آوایی در هفته اول اردیبهشت و بلافاصله بعد از رشته‌های پژوهشی برگزار می‌شود افزود: محافل قرآنی در مدارس استان در حال برگزاری است که مورد استقبال بی نظیر دانش آموزان قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.