کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیران سلماسی در جشن گلریزان

خیران سلماسی با حضور در مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به ستاد دیه آذربایجان غربی کمک کردند.

معاون مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی در جشن گلریزان شهرستان سلماس با اشاره به آزاد سازی ۳۵۰ زندانی غیر عمد استان در سال گذشته گفت؛ این تعداد زندانی با جرایم غیر عمد به مبلغ ۳۱۳ میلیارد تومان کمک توسط خیران و نهاد‌های حمایتی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

جمشید مراد خانی با اشاره به هدف گذاری برای آزاد سازی ۵۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان  اظهار کرد: برای آزادی این تعداد زندانی ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه مردمی آذربایجان غربی هم با بیان اینکه امسال در طول ماه مبارک رمضان  برای آزاد سازی زندانیان با جرایم غیر عمد ۱۵ میلیارد تومان توسط خیران در چهار جشن گلریزان جمع آوری شده است افزود: خیران سلماسی نیز با حضور در مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کردند.

امیر سهرابی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، تاکنون جشن گلریزان در شهرستان‌های ارومیه، خوی، سلماس و اشنویه برگزار شده است افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان  ۱۵ جشن گلریزان دیگر در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی میزان مبلغ اهدایی خیران سلماسی در جشن گلریزان شب گذشته را  ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

خدا کرمی دادستان سلماس نیز اظهار کرد؛ ۳۳ زندانی در سلماس با جرایم غیر عمد، منتظر بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند که خیران نقش مهمی در این امر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.