آزادی ۴۵۲ زندانی در آذربایجان غربی در گرو حمایت خیران

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی گفت: هم اکنون آزادی ۴۵۲ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد در گرو کمک‌های خیران و مردم نوعدوست استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی امروز دوشنبه سی ام فروردین در آیین گلریزان برای آزادی زندانیان در میاندوآب که به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی در برنامه "آزادی به وقت افطار" پخش شد، اظهار داشت:  امسال ۴۵۲ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد چشم انتظار  حمایت خیران هستند و برای آزادی این تعداد زندانی به حمایت‌های خیران و نیکوکاران نیاز است که می‌توانند با انفاق و بخشش خود زمینه آزادی این زندانیان را که به صورت سهوی به حبس افتاده‌اند، فراهم کنند.

محمدی با بیان اینکه در جشن گلریزان سال گذشته ۳۳۴ زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند، افزود: نزدیک به ۵۰ درصد این محکومیت‌ها توسط شکات برطرف و بخشی نیز توسط خیران و ستاد دیه تامین شد.

او ادامه داد: امسال اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی در طول ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در تمامی شهر‌های استان برنامه گلریزان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌کند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی و خیران نیک‌اندیش اعتبارات ویژه‌ای هم برای آزادی زندانیان با جرایم مالی غیرعمد درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.