سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه پنج کرمان گفت: میدان توحید (ارگ) و مدرسه شهرداری، بهسازی و بازآفرینی می شوند.

علی رهبر، بازآفرینی میدان تاریخی کرمان، جذب گردشگر و رونق این منطقه را از نتایج مهم طرح بهسازی میدان توحید (ارگ) دانست و گفت: نورپردازی، اجرای آب‌نما، ساخت سرویس‌بهداشتی و مبلمان شهری مناسب با فضای تاریخی میدان، ازجمله اقدامات در دستور کار این شهرداری است.

او نورپردازی ورودی میدان توحید (ارگ) را ازجمله دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: طبق تاکید شهردار کرمان و پیگیری وی، در تلاش هستیم تا این پروژه، به‌زودی به بهره‌‎برداری برسد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه پنج (بافت تاریخی) شهر کرمان، همچنین از بهسازی ساختمان موسوم به مدرسه شهرداری خبر داد و با اشاره به بافت سنتی و زیبای این بنا، افزود: بهسازی و بازسازی آن، در دستور کار است.

 رهبر ضمن تاکید بر حفظ نمای سنتی بنای موسوم به مدرسه شهرداری، کف‌سازی، زیرسازی و بهسازی پشت‌بام‌های این بنا را ازجمله کار‌های فنی و ظریف دانست و تصریح کرد: پس از بهسازی این بنا، شهرداری منطقه پنج شهر کرمان، به این ساختمان منتقل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.