معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان برنامه‌های جشنواره تابستان کرمان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های جشنواره تابستان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی جوشایی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان در نشست هم اندیشی برنامه‌های دهه دوم جشنواره ۲۰۲۰ کرمان گفت: جشنواره تابستان کرمان با نام جشنواره ۲۰-۲۰ شهرداری کرمان با هدف ایجاد انگیزه، شور، نشاط و شادابی در بین شهروندان و نیز در شهر با محوریت شهرداری کرمان همانگونه که در جشنواره نوبهار کرمان انجام شد، از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مرداد امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: پیشگامی شهرداری در این زمینه شاید بتواند باعث ایجاد تحرک و پویایی در بخش‌هایی از مدیریت فرهنگی اجتماعی شهر بدون تداخل و مداخله در ماموریت‌های اصلی دیگر دستگاه‌ها که به طور حتم آن‌ها هم برنامه‌های مختلفی برای این ایام دارند؛ شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برنامه‌های خاص خود را دارند و شهر هیچ تابستانی بدون برنامه نبوده است؛ تصریح کرد: با این حال همیشه در این ایام احساس خمودگی و عدم هماهنگی در شهر وجود داشت و برنامه‌ها آن گونه که باید به چشم نمی‌آمد.

جوشایی تصریح کرد: شهرداری این جشنواره را برای مخاطبان داخل و خارج استان تدارک دیده و اعتقاد دارد شهر کرمان به عنوان مرکز استان می‌تواند به عنوان یک الگو برای سایر شهرستان‌ها در این زمینه باشد.

وی با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره مردم شهر کرمان، استان و نیز سراسر کشور هستند و ما برای همه آن‌ها برنامه تدارک دیده‌ایم؛ ادامه داد: آغاز برنامه‌های این جشنواره، به دلیل گرمی هوا از ساعت ۱۹ شب است و اگر برنامه‌ای در صبح و یا بعد از ظهر باشد، در سالن‌های با سیستم تهویه مناسب خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۰ تیرماه با لگوی واحد، تبلیغات واحد آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۰ دستگاه و موسسه برنامه‌های خود را برای حضور در این جشنواره و اجرای برنامه ارائه دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گفت: برنامه‌های این جشنواره ۳۰ روزه به سه دهه تقسیم می‌شود دهه اول از ۲۰ تیر تا اول مرداد با عنوان جشنواره «شب‌های جنوب» شامل اجرای برنامه‌هایی مانند اجرای صحنه‌ای و نیز کنسرت‌های نیم بها و نمایشگاه است که در پارکینگ پشت مجموعه امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این دهه در مکان مذکور، یک نمایشگاه با حدود ۱۵۰ غرفه برپا خواهدشد.

جوشایی گفت: دهه دوم از اول مرداد تا دهم این ماه با عنوان کلی «شادپیمایی بزرگ خانواده‌های شریف کرمان» شامل اجرای برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان و خانواده هاست.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان با بیان اینکه برنامه‌های این دهه در بلوار ۲۲ بهمن اجرا خواهند شد؛ تصریح کرد: از ساعت ۱۹ شب در این بلوار برنامه‌هایی نظیر نمایش‌های عروسکی، معرفی و فروش کتاب کودک، کارگاه‌های عروسک سازی، برنامه‌های شاد با حضور شخصیت‌های محبوب کشوری در حوزه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر بخش‌ها برای کودکان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: همچنین از دهم تا بیستم مرداد دهه سوم این جشنواره است که با برنامه‌هایی مانند رژه ماشین‌های کلاسیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.