نگاهی به عملکرد درخشان فرنگی کاران ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا

ملی پوشان کشتی فرنگی در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و همچنین ۱۲۰ امتیاز روز درخشانی را در کشتی ایران ثبت کردند.

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در روز نخست سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که روز گذشته (یکشنبه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد با کسب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره رکوردی منحصر به فرد را در تاریخ برگزاری این مسابقات از خود بجای گذاشت.

فرنگی کاران جوان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ امتیاز کسب کردند و تنها ۸ امتیاز از دست دادند.

گفتنی است که ملی پوشان کشورمان در اتفاقی نادر در خاک هیچ امتیازی از دست ندادند و همچنین در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم نمایندگان کشورمان امتیازاتی که از دست دادند تنها از طریق پوئن اخطار خاک بود.

پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، با کسب ۳ پیروزی مقابل حریفانی از ژاپن، ازبکستان و هند سومین مدال طلا تاریخ کشتی فرنگی ایران را بعد از حمید سوریان و پویا ناصرپور در این وزن بدست آورد.

ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، در این رقابت‌ها مقابل حریفانی از کشور‌های هند، کره جنوبی و ازبکستان ۲۷ امتیاز کسب کرد و بدون از دست امتیاز، اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران در طول برگزاری سی و سه دوره این رقابت‌ها در وزن ۶۳ کیلوگرم را به نام خودش ثبت کرد.

ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان در این مسابقات، با عبور از نمایندگان کشور‌های ژاپن، هند و قزاقستان برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این وزن را در قاره کهن برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد.

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، نماینده قرقیزستان، ازبکستان و چین را از پیش رو برداشت و چهارمین مدال طلا ایران را در روز نخست این مسابقات صید کرد، میرزازاده در این دوره از مسابقات با کسب ۲۰ امتیاز و بدون از دست دادن امتیازی این عنوان را کسب نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار