مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در جلسه امروز تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بررسی شد.

مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی در کارگروه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: از مجموع هشت هزار و  ۸۸۱ طرحی که در دستگاه‌ها نهایی شد حدود ۲ هزار و ۵۱۳ طرح تسهیلات تبصره ۱۶ را دریافت کردند.

واعظی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به این طرح ها حدود ۱۹۵ میلیارد تومان است، افزود: بانکهای عامل در زمینه پرداخت تسهیلات مشکلاتی دارند که این مشکلات باید پیگیری و برطرف شود. 

او با اشاره به تلاش برای پرداخت تسهیلات در سال جدید گفت: تلاش می‌شود موضوع تبصره ۱۶ و آنچه را که حق استان است با تصمیم شورای عالی اشتغال به طور کامل پرداخت شود.

او همچنین به عملکرد برخی از دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: از ۲ هزار و ۹۴ طرح سازمان بسیج سازندگی که به بانک معرفی شد تسهیلات تبصره ۱۶ به ۵۱۴ طرح با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان تخصیص یافت. 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: از ۲۱۲ طرح بهزیستی ۲۱ طرح مبلغی حدود ۱۸ میلیارد تومان و از ۲ هزار و ۸۳ طرح معرفی شده به ستاد اجرایی فرمان امام، هزار و ۵۰۹ طرح تسهیلات دریافت کردند.

واعظی اضافه کرد: طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) هزار و ۸۹۴ طرح بود که ۱۲۸ طرح حدود ۱۰۸ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

او بیان داشت از ۸۰۰ طرح معرفی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران تسهیلات به ۲۱۴ طرح پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.