مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا خبر داد.

رضا پارسیان نژاد در همایش  مدیران بنیاد شهید استان گفت: ساماندهی گلزار شهدا همواره از مهمترین دغدغه های خانواده شهدا بوده است.

وی همچنین اضافه کرد:  هم اکنون خدمات بهداشتی و درمانی در ۳۰۰ مرکز درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان ارائه می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اینکه در ۶ ماه گذشته ۷ جانباز در استان به همرزمان شهیدشان پیوستند گفت: همچنین دو شهید حادثه شاه چراغ شیراز نیز از دیگر شهدای استان در یک سال اخیر بودند.

در این همایش حجت الاسلام خرم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت: برای برطرف شدن مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، حمایت‌های همه جانبه همه مسئولان استانی به ویژه استاندار و فرمانداران ضروری است.

هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز با اشاره به اینکه بهترین راهبرد در حوزه‌ی ترویج فرهنگ شهدا تکریم خانواده شهداست تاکید کرد: رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه در حوزه اشتغال ، مسکن و بهداشت و درمان بسیار ضروری است. 

در پایان این همایش سالن شهید هدایت الله طیب ، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه فلوریدای امریکا که در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید ، افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
گلزار شهدای گمنام شهرسوق وگلزارشهدای شهرسوق نیاز به رسیدگی دارد .
ولی کسی رسیدگی نمی کند
شهر سوق استان کهگیلویه وبویراحمد