مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان باید به صورت الکترونیکی انجام شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

 قربانعلی مردانی  در جلسه توزیع الکترونیکی گاز مایع با بیان اینکه طرح توزیع الکترونیکی گازمایع از مصوبات هیأت دولت در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است اظهارداشت: با توجه به تکالیف و تأکیدهای انجام شده، طرح توزیع الکترونیکی گازمایع بصورت جدی در استان پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع در سیستان و بلوچستان، شفاف سازی مصرف کنندگان و نرخ گاز مایع را از مزایای این طرح برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان ساماندهی توزیع گاز مایع، بهینه سازی مصرف، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و در درجه اول رضایتمندی مردم را از دیگر مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع عنوان کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز ضرورت اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع را اقدام براساس تکلیف قانونی، نابسامانی توزیع، ساماندهی گاز مایع و از بین بردن صف عنوان کرد و افزود: توزیع گازمایع باید فقط به صورت الکترونیکی انجام شود و عدم اجرای آن ترک فعل محسوب می‌شود و منجر به جریمه و حتی ابطال مجوز صاحب امتیاز خواهد شد.

مجتبی شجاعی با اشاره به اینکه جلسات و پیگیری های متعددی در زمینه اجرایی شدن کامل این طرح در سیستان و بلوچستان انجام شده و درحال انجام است گفت: شرکت‌های توزیع کننده موظف شدند درصد رشد توزیع الکترونیکی را به تدریج افزایش دهند تا عرضه سوخت به صورت مطلوب و الکترونیکی انجام شود و مردم استان مشکلی در زمینه تامین گازمایع مشکلی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نماینده مهر گاز هشتگرد
۰۰:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من نماینده توزیع گاز در استان کرجم وقتی شرکت به ما گاز هر سیلندر 22هزار تومان بهمون میده چطور انتظار داشته باشیم ما هم به همون 22هزار تومان بفروشیم من به فکر کار دیگه هستم
Iran (Islamic Republic of)
دل دوت
۰۴:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
آخه شما مگ آدم نیستین که درک کنید میدونید از امروز چقد آدم از نون خوردن افتادن تمام ماشینا برای گاز سرگردان هستن ن جایگاه کافی برای سی ان جی و ن بنزین کافی هست آخه این مردم چی بخورن اونم با ماهی ۶۰ لیتر سهمیه
آخرین اخبار