معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال یکی از طرح‌های مهم و ضروری این استان تکمیل هر چه سریعتر ۳۵ کیلومتر راه فرعی کُلدر بین فنوج و تنگ سرحه لاشار است که از لحاظ تأمین منابع مالی مشکلی نخواهد داشت.

 منصور بیجار در جلسه راهبری و برنامه ریزی شهرستان فنوج اظهارداشت: اجرای راه فرعی بین شهرستان فنوج و لاشار از اولویت‌های اجرایی امسال است و در این مسیر حدود سه دستگاه پل بزرگ، بیش‌از ۴۰۰ آبرو و تعدادی ابنیه فنی نیمه تمام وجود دارد که قرار هست اجرای این طرح در ۲ فاز و ۲ قطعه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان فنوج برای خارج شدن از بن بست نیازمند اتصال به جاده ترانزیتی نیکشهر- ایرانشهر در محدوده تنگ سرحه است، این مهم مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفته و با اختصاص اعتبار لازم بزودی تکمیل و آسفالت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان فنوج از نظر شاخص‌های توسعه‌ای، امکانات رفاهی و دولتی از محروم ترین نقاط این استان و حتی کشور است که از کم آبی، نبود اینترنت پرسرعت در روستاها، خاکی بودن راه‌های روستایی و معابر شهری، عدم اجرای طرح هادی، نبود سوخت، کمبود سهمیه گازمایع و نفت سفید، فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی و کمبود جایگاه سوخت شدیدا رنج می‌برد.

فنوج با گذشت حدود ۱۰ سال از ارتقا به شهرستان همچنان از محروم ترین مناطق بوده و برای ارتقای شاخص‌ها نیازمند توجه بیشتر مسوولان استانی و کشوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار