استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان اردبیل در حوزه گردشگری، رویداد ۲۰۲۳ در معرفی و برندسازی گردشگری اردبیل نقش مهم و اهمیت ویژه‌ای دارد.

سیدحامد عاملی اظهار کرد: از روز ششم اردیبهشت سفیران کشور‌های عضو اکو به همراه دیگر مهمانان بین‌المللی وارد استان اردبیل می‌شوند و در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت برنامه‌های مختلفی در شهرستان اردبیل اجرا خواهد شد.

استاندار اردبیل در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان افزود: در سومین روز حضور مسؤولان بین‌المللی در استان اردبیل، سفری به شهرستان بیله‌سوار انجام و جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان برگزار خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: رویداد مهم اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت بسیار اساسی برای استان محسوب می‌شود تا با توجه به ظرفیت و سابقه غنی فرهنگی و تاریخی اردبیل، اقدامات لازم همچون رفع نواقص و کمبود‌ها در حوزه زیرساختی انجام و استان اردبیل به‌عنوان یک برند بین‌المللی در حوزه گردشگری معرفی شود.

برگزاری رویداد ورزشی بین‌المللی در اردبیل مورد توجه باشد

او گفت: با توجه به ظرفیت‌های زیرساختی ورزشی اردبیل همچون سالن رضازاده و تالار وزنه‌برداری، مسؤولان مرتبط برای برگزاری رویداد ورزشی بین‌المللی با شرکت کشور‌های عضو اکو به میزبانی استان اردبیل برنامه‌ریزی کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار ویژه رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو-، باید برنامه‌های مناسب و در سطح فراملی و با کیفیت بالا تدوین و اجرا شود.

عاملی بیان کرد: با توجه به ورود میهمانان بین‌المللی کشور‌های عضو اکو و دیگر کشور‌ها به اردبیل و اقامت ۲ روزه در مرکز استان، لازم است آماده‌سازی محیطی شهر اردبیل با سرعت بالایی توسط شهرداری در دستور کار باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
بیا ببین روستای آلوارس کوچه کوهستان یک چه خبره بساز بساز توسط شورا طرف می‌سازد هیچ حیاط ندارد بعدا ماشین کجا پارک بشه تو کوچه و دعوا و بزن بزن شروع میشه از الآن باید جلو گیری بشه مقصر کیه جهاد یا بنیاد مسکن یت شورا و دهیار لطفا رسيدگي کنيد