رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۴۰۰ عدد کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت در زنجان توزیع شده است.

محمدی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آموزش راکبین، توزیع ۴۰۰ دستگاه کلاه ایمنی و نصب بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ بر بدنه موتورسیکلت‌ها در ۲۰ روستا انجام شد.

خانم محمدی افزود : به منظور ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت و وانت‌بارها، ۴۰۰ عدد کلاه ایمنی، بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ و ۴۰۰ عدد چراغ موتورسیکلت و بسته فرهنگی در بین شرکت‌کنندگان در همایش توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هدف از اجرای این همایش را افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای، دانست و گفت: این طرح با عنوان ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بار‌ها در راه‌های استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تمهیدات به عمل آمده این همایش در قالب برنامه‌هایی متنوع‌تر در ۲۰ روستا عملیاتی شد.

محمدی به مشخصات اجرایی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بار‌ها اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح ۴۰۰ عدد کلاه ایمنی و شبرنگ در بین مجموعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همانا ارتقای سطح فرهنگ ترافیک جاده‌ای است، این طرح در چهار روستای ماهنشان، سه روستای ابهر و چهار روستای شهرستان خدابنده اجرا شد.

محمدی ضمن تقدیر از مجریان و کارشناس مسوول برگزاری طرح، گفت: در ضمن اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت و وانت‌بارها، تعدادی اقلام فرهنگی با مضمون آموزه‌های ترافیکی که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان هستند، توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.