هفت نقطه‌ حادثه خیز در زنجان اصلاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هفت نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است که اصلاح آنها با برنامه‌ریزی‌های لازم تا پایان سال انجام می‌شود.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کمیسیون ایمنی راه‌های استان امسال با جدیت در دستور کار قرار گرفته تا بر اساس آن تمامی نقاط حادثه‌خیز شناسایی و در صورت امکان، مشکلات ایمنی ترافیکی حذف شود.

وی با بیان اینکه با شناسایی، اولویت‌بندی، رفع و اصلاح ۴۷ نقطه پرحادثه در بازه زمانی ۲ ساله گذشته، گام بلندی برای کاهش تصادفات در سطح جاده های استان برداشته شد، افزود: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز دیگر می‌تواند افزایش ایمنی مسیر را برای مسافران و کاربران جاده ای در پی داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به رابطه معنادار میان سوانح جاده‌ای و مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: رشد ۱۶ درصدی تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته، حساسیت بالایی را برانگیخته است که برای رفع این مشکل سعی شد با تصمیم گیری در کمیسیون ایمنی استان، گام‌های موثر فرهنگی در راستای کاهش تلفات جاده‌ای برداشته شود.

وی تعامل و همکاری رسانه‌های گروهی را در امر فرهنگ سازی مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای باید هم افزایی و هماهنگی لازم را داشته باشند تا بتوان به ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای امیدوار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.