با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی داشته که بخشی از این اطلاعات به کشورهای منطقه صادر می شود.

علوم نقشه برداری با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که عدم آگاهی و استفاده از آن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد کند.

 در سال‌های اخیر به دست متخصصان ایرانی نمایشگاه ژئوماتیک محل تجمیع قابلیت‌هاى موجود و نتایج علومی است که طراحی و ساخته شده است. این خدمات و محصولات همگام با فناوری‌های پیشرفته در دنیا به روز رسانی شده و در کنار محصولات خارجی قرار می گیرند 

نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک همزمان با بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک با هدف نمایش دستاورد‌های علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشور‌های منطقه  در روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود.

همچنین  سه دهه از قدمت همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی می گذرد  و همواره جایگاهی برای ارائه آخرین تلاش‌های علمی و اجرایی کشور در زمینه علوم نقشه برداری بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار