مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت حریر خوزستان خط تولید خمیرسازی و خط تولید شانه تخم‌مرغ، شعار سال در سنگر تولید محقق خواهد شد.

سید جمال موسوی جزایری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه و مسیر حرکت ما در بخش‌های مختلف است و ما در این شرکت برای تحقق اهداف مشخص شده و برای اعتلای ایران عزیز به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گوییم.

او می‌گوید: برای تحقق شعار سال طرح‌های توسعه‌ای خوبی در شرکت حریر خوزستان در دستور کار است و رشد تولید در عرصه‌های مختلف، هزینه‌های شرکت را کاهش داده و کاهش قیمت تمام شده تولیدات را به همراه خواهد داشت و این امر می‌تواند به مهار تورم کمک کند و مهار تورم نیز خودبه‌خود رشد تولید را به دنبال دارد.

جزایری می‌گوید: رشد تولید در گرو اتحاد، انسجام و حرکت محکم و قدرتمند تمامی مدیران و کارکنان در واحد‌های صنعتی است.

این مقام مسئول، خوزستان را استانی با فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طلایی دانست و گفت: استان خوزستان با بهره مندی از منابع فراوان نیشکر و ظرفیت بالای تولید باگاس فرصت مناسب و کم نظیر تولید خمیر در دوران حفاظت از درخت و حفظ محیط زیست را فراهم آورده است. 

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: برای حفاظت از محیط زیست و قرار گرفتن شرکت حریر خوزستان در صنایع سبز، خط تولید شانه تخم‌مرغ با استفاده از پساب خروجی این شرکت همچنین خط تولید خمیر با استفاده از باگاس نیشکر در طرح توسعه‌ای و تکمیلی زنجیره تولید این شرکت قرار گرفته شده که امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های صحیح در مورد تکمیل زنجیره تولید و پیش تولید می‌تواند امکان افزایش ۱۰ تا ۱۵ برابری سود سالانه را در این شرکت فراهم شود.

جزایری می گوید: شرکت حریر خوزستان از ظرفیت و توانمندی‌های لازم برای افزایش سوددهی برخوردار بوده که قطعاً با اجرایی نمودن طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل زنجیره تولید علاوه بر افزایش تولید، زمینه ساز ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در استان خوزستان و شهرستان شوش خواهد بود

به گفته او با همت و تلاش جهادگرانه تمامی مدیران و کارکنان با تولید محصول تیشوی (کاغذ بهداشتی) باکیفیت و معرفی محصولات جدید و ارتقاء کیفیت تیشو تولیدی از باگاس نیشکر در فاز اول و توسعه خطوط تولید و اجرایی شدن خطوط تولید خمیرکاغذ، تولید شانه تخم مرغ و همچنین خط تکمیل چرخه تولید تیشو در فاز دوم عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت حریر خوزستان، خط تولید خمیرسازی و استفاده از پساب خروجی برای ایجاد خط تولید شانه تخم‌مرغ در تکمیل زنجیره ارزش تولید تاثیرگذار است و موجب تحقق ظرفیت اسمی کارخانه و تولید محصولات جانبی خواهد شد.

جزایری می‌گوید: برای اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها همکاری و حمایت‌های پرسنل شرکت و مدیران بالا‌دستی (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا»، تاپیکو و تاسیکو) و ایجاد الگوی کامل و جامع کار جهادی از اهمیت بسزایی بالایی برخوردار است.

به گفته این مقام مسئول، شرکت حریر خوزستان در صورت برطرف شدن مشکلات و موانع صادرات و اخذ مجوزات صادراتی با توجه به نزدیکی به مبادی صادراتی می‌تواند تاثیر فراوانی در افزایش تولید و فروش محصولات تولیدی داشته باشد.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: تامین مواد اولیه خارجی و داخلی با لحاظ بوروکراسی اداری بسیار دشوار و در شرایط اقتصادی فعلی کشور بستر ساز انحراف از سود برنامه‌ای شده که همین امر موجب می‌شود که استمرار و پایداری تولید را به خطر بیافتد.

او گفت: ایجاد محدودیت‌ها، الزام رعایت بوروکراسی اداری و محدودیت بسیارکم در اختیارات مدیران توان تصمیم گیری و اجرایی مدیران را تهدید می‌کند.

برچسب ها: رونق تولید ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.