سرپرست دانشگاه سمنان از میزبانی این دانشگاه در برگزاری بیستمین کنفرانس دینامیک شاره‌ها خبر داد.

سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان از میزبانی این دانشگاه در برگزاری بیستمین کنفرانس دینامیک شاره‌ها در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این کنفرانس  ۱۷ و ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه  سمنان برگزار می‌شود.

وی به محور‌های این کنفرانس دوروزه اشاره کرد و افزود: کاربرد‌ها و سامانه‌های سیالاتی، اندازه‌گیری و ابزار دقیق در سیالات، مکانیک سیالات، جریان‌های چند فازی، دینامیک سیالات محاسباتی، دینامیک سیالات در مقیاس میکرو و نانو، احتراق و جریان‌های واکنشی، جریان‌های توأم با انتقال حرارت و جرم، دینامیک سیالات ژئوفیزیکی و زیست‌محیطی و آشکارسازی جریان از محور‌های این کنفرانس است.

سرپرست دانشگاه سمنان و رئیس بیستمین کنفرانس دینامیک شاره‌ها با بیان اینکه ۱۰ مرداد آخرین‌مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس است، افزود: نتایج داوری مقالات نیز ۲۰ شهریور اعلام خواهد شد.

سعدالدین هدف از برگزاری این کنفرانس را ایجاد فضای هم‌اندیشی و مشارکت نخبگان دانشگاهی و صنعتی در زمینه‌های مختلف دینامیک شاره‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنفرانس دینامیک شاره‌ها ضمن مطرح کردن مهم‌ترین یافته‌های علمی پژوهشگران، رفع مشکلات صنعت و جامعه نیز در حوزه‌های مختلف مرتبط مدنظر خواهد بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.