رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: امسال در روز جهانی قدس، جهاد تبیین به عنوان سرلوحه کار‌ها و اقدامات این روز قرار می‌گیرد.

موسی انصاری گفت: امسال روز جهانی قدس ۲۵ فروردین مقارن با ۲۳ ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور از مسیر‌های تعیین شده آغاز و به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم می‌شود و راهپیمایی این روز به رسم همه ساله با حضور پرشکوه آحاد مردم به عنوان برنامه شاخص و اصلی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: نشست‌های هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس و ستاد انتفاضه اُستان برگزار شده است و شاخص‌ترین برنامه روز جهانی قدس مانند هرسال راهپیمایی این روز است که قبل از اقامه نماز جمعه ۲۵ فروردین با حضور نمازگزاران و روزه‌داران در میعادگاه‌های نماز شهر‌ها و روستا‌های اُستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از چهاراه بازار به سمت خیابان، ولی عصر (عج) و به سمت خیابان سعدی برگزار می‌شود و پس از آن راهپیمایان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اجتماع می‌کنند و سخنران کشوری مراسم مصلای شهرکرد معاون پارلمانی رییس‌جمهور است.

وی تصریح کرد: بازخوانی کارنامه ننگین رژیم صهیونیستی، برجسته‌سازی نقش محوری جمهوری اسلامی در راهبری و فرماندهی مقاومت ملل محروم علیه صهیونیسم، تقویت حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف، اعلام انزجار از سلطه‌گران حامی رژیم اشغالگر قدس و انعکاس روحیه سلطه‌ستیزی از مهم‌ترین اهداف برپایی برنامه‌های گرامیداشت روز قدس امسال در چهارمحال و بختیاری است.

انصاری ادامه داد: برای آماده‌سازی و فضاسازی میدانی در برگزاری روز قدس امسال از دستگاه‌های مختلف، مانند بانک‌ها و مدارسی که در خیابان‌های اصلی قرار دارند نسبت به فضاسازی شهری و میدانی محوطه و سردرب‌ها اقدام می‌کنند و در کنار این فضاسازی میدانی باید مقوله جهاد تبیین سرلوحه کار‌ها و اقدامات قرار می‌گیرد و باید این تبیین، به عنوان روشنگری برای جوانان به صورت اقناع باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اُستان تاکید کرد: آماده‌سازی اذهان و افکار حائز اهمیت است و برپایی برنامه‌های تبیینی و نشست‌های اغنایی در این راستا تأثیرگذار و موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: فلسطین نقطه کانونی جهان اسلام و ظرفیت خوبی برای ملت‌های مسلمان است تا گِرد این محور یک اجتماع بزرگ و جهانی علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل دهند.

برچسب ها: روز قدس ، مردم فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار