استاندار چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم مومن و ولایتمدار استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور حماسی، باری دیگر بصیرت‌ و انسجام مسلمانان را به رخ جهانیان خواهد کشید.

 غلامعلی حیدری افزود: روز قدس، روز مهمی است که به ابتکار امام راحل بنیانگذاری شد که هم از نظر اعتقادی و هم از نظر سیاسی برای جهان اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این یادگار تاریخی امام خمینی (ره) که برای توقف حرکت صهیونیسم بین‌الملل شکل گرفت تا امروز جلوی خیلی از زیاده‌طلبی‌های این رژیم غاصب را گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس بصیرت‌افزایی جهان اسلام و انسجام مسلمانان را به دنبال داشته است و این روز هر سال پرشور و گسترده از از سال‌های گذشته در کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود.

حیدری با دعوت از مردم استان به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: از مردم همیشه در صحنه استان دعوت می‌شود تا همراه و همگام مردم کشور و سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و با مشت‌های گره کرده خود جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار