سرپرست فرمانداری فنوج گفت: ۱۸۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان تخصیص یافته که این امر نویده دهنده توسعه هر چه بیشتر منطقه است.

محمدیونس حقانی  اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری جهت جذب اعتبارات عمرانی ۱۴۰۱ تا قبل از پایان سال مالی اقدام کنند.

وی بیان کرد: چرا شهرستان فنوج و گرفتار مشکلات فراوان و با ضعیف ترین زیرساخت‌ها بویژه در بحث راه از اعتبارات توسعه سواحل مکران محروم و سهم آن صفر است این در حالیست که شهرستان همجوار آن از اعتبارات میلیاردی توسعه سواحل مکران بهره‌مند و سهیم است.

سرپرست فرمانداری فنوج افزود: شهرستان فنوج با ۶۲ هزار نفر جمعیت و ۱۴۹ روستا، ۹۴ روستای آن فاقد شبکه آبرسانی، ۵۷۷ کیلومتر راه روستایی خاکی دارد و طرح هادی در ۸۸ روستا اجرا نشده است.

وی ادامه داد: ۸۳ روستا نیازمند اینترنت پرسرعت، احداث زمین چمن مصنوعی در ۴۲ روستا و آسفالت حداقل ۶۵ کیلومتر از کوچه و خیابان شهرهای فنوج و شهرکتیچ از ضرورتهاست.

حقانی با بیان اینکه فنوج باید از اعتبارات توسعه سواحل مکران بهره‌مند شود، این شهرستان از نیکشهر منتزع شده و هم‌اینک بخش بنت در فاصله چند کیلومتری از موهبت اعتبارات کلان توسعه سواحل مکران بهره می‌برد، افزود: انتظار داریم فنوج هم از این طرح بهره مند شود و قطعا در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با دستور کار برنامه‌ریزی جذب و تخصیص اعتبار برگزار شده و امیدواریم مسوولان فنوج را ویژه ببینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار