افزوده شدن ۱۲۳۲ شاغل جدید به حوزه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته، یک هزار و ۲۳۲ نفر بعنوان شاغل جدید به فعالان حوزه مشاغل خانگی این استان اضافه شدند.

 آرامش  گفت: مشاغل خانگی از جمله کسب و کاری به شمار می‌رود که به دلیل نیاز به حجم پایین سرمایه‌گذاری و سودآوری مطلوب بسیار مورد توجه و استقبال قرار دارد.

وی بابیان اینکه سال گذشته میزان اعتبارات برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل خانگی در سیستان و بلوچستان بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ با افزایش روبرو بوده است، ادامه داد: رفاه کارگران، توسعه تعاون، پست بانک و کشاورزی، بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: سیستان و بلوچستان با دارا بودن ظرفیت‌های مناسب در حوزه کشاورزی، دامداری، پرورش آبزیان و تولید محصولات گلخانه ای، صنایع دستی و همچنین جمعیت جوان و پویا، می‌تواند در رونق اشتغالزایی و تقویت اقتصاد کشور نقش آفرین باشد.

آرامش تصریح کرد: افراد علاقمند به ایجاد کسب و کار‌های خانگی می‌توانند با مراجعه به سایت https://smkh.mcls.gov.ir از شرایط دریافت مجوز فعالیت و تسهیلات مطلع شوند و نام نویسی کنند.

وی افزود: در حال حاضر متقاضیان پشتیبان به ازای بکارگیری هر نیروی کار، ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات تا سقف چهار میلیارد تومان می‌توانند دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار