بخشدار مرکزی خاش با ارایه گزارش عملکرد بخشداری در سال۱۴۰۱ گفت: در سال گذشته ۷۶ درصد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در حوزه پروژه‌های نیمه تمام در این بخش تخصیص یافته است.


عیدمحمد قلندرزهی گفت: مجتمع‌های آبرسانی شهید خیابانیان و دشت آبخوان از محل طرح‌های ملی و آبرسانی به ۸ روستای چاه سالار از نورآباد سرتلاپ، کولکوه و چاه زمان، همت آباد، گونیچ، کهن نوک، دروک سنگان از اعتبارات استانی و برهان آباد و الله آباد و نصرت آباد از محل خیری اجرا و نیز در دست اقدام هستند.

وی بیان کرد: روستا‌های شهرک درودی، مهربان، موتور خان محمد، دادمحمداباد، توسط شبکه ناصری و تلگزی از پیشنهادات امسال به شمار می‌روند.

قلندرزهی ادامه داد: در حوزه برق توسعه برق در ۲۳ روستا شامل اکبرآباد؛ کمال آباد، ناصری، نجف آباد، افتخار آباد، کارواندر، حبیب آباد، بیت آباد، نصرت آباد، قاسم آباد و سایر روستا‌ها در دست اقدام و در بخش راه نیز راه درودی به گرز، همت آباد به شهر خاش، رحمان آباد دشت آبخوان، خوشاب، سنگان علیا و چاه سالار، کندزرد و روکش آسفالت محور سنگان ومجتمع رفاهی کارواندرو حاجی جوادشهنوازی درمحور خاش به سراوان اعتبار تخصیصی دارند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی این بخش نیز شامل شهرک درودی، چاشهی به چاه کمال، روکش آسفالت دشت آبخوان به چاشهی، مرغداری شهید مدرس، عباس آباد به خاش و احداث آبنما در راه فرعی حبیب آباد به سنگ شکن و ساخت رمپ ورودی شهرک دشت جارو، موزن در محور سراوان، بهسازی و ابنیه فنی راه تلگزی، دشت رباط، دادمحمداباد و تبدیل جاده فرعی سنگان به میرجاوه به محور اصلی از ماده ۲۳ در کنار اختصاص اعتبار برای ساخت سرویس بهداشتی کارواندر و ساخت پایگاه امداد و نجات کارواندر و شهرک دشت جارو مورد توجه قرار گرفته اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار