رییس سازمان نوسازی مدارس:

ظرفیت خیران در مدرسه‌سازی مورد توجه باشد

رییس سازمان نوسازی مدارس گفت: استفاده از ظرفیت خیران و بخش‌های مختلف برای ساخت، بهسازی و تجهیز مدرسه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان نوسازی مدارس دردیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه سمنان ابراز کرد: سمنان جزو استان‌های باسواد کشور است و باید در زمینه تامین زیرساخت‌های آموزش و پرورش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران و بخش‌های مختلف برای ساخت، بهسازی و تجهیز مدرسه‌های استان سمنان از راهکارهای توسعه زیرساختی حوزه تعلیم و تربیت برای رفع کمبودها است.

وی با اشاره به طرح شهید عجمیان افزود: استان سمنان این ظرفیت را دارد که در اجرای این طرح در قالب طرح جهادی عدالت در زمینه رنگ‌آمیزی دیوارهای مدرسه‌ جزو استان‌های برتر کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فعالیت قرآنی بیش از هشت هزار دانش آموز در استان سمنان، تصریح کرد: مدرسه‌ها باید پایگاه فرهنگی باشد و ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی و ترویج و تقویت آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش مورد توجه ویژه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در این دیدار افزود: حمایت از خیران در ادامه جذب تعهدات، تجلیل و تکریم در زمینه مدرسه‌سازی مورد توجه باشد تا این روند خیر و خداپسندانه ادامه‌دار باشد و همگان به این مسیر ورود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.