قدس به عنوان قلب اسلام همواره در صف دفاع از حق و حقیقت بوده است

سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با صدو بیانیه ای اعلام کرد: قدس به عنوان قلب اسلام و مرکز تمدن انسانی، همواره در صف دفاع از حق و حقیقت بوده است،

  بسیج رسانه به مناسبت روز جهانی قدس، با تاکید بر اینکه قدس به عنوان قلب اسلام و مرکز تمدن انسانی، همواره در صف دفاع از حق و حقیقت بوده است، بیان می‌دارد: امروز که رژیم صهیونیستی با تلاش های خود، سعی در فراموش کردن و پاک کردن هویت فلسطین و قدس دارد، ما به عنوان بخش رسانه‌ای جامعه، مسئولیت داریم تا با نشر حقایق و آگاه سازی جامعه جهانی، به حفظ هویت فلسطین و قدس کمک کنیم.

باید به یاد داشت که فلسطین و قدس نماد مبارزات آزادگان جهان است و همچنین نشان دهنده چالش‌های بزرگ امروز جامعه بین‌الملل است. لذا باید با تلاش های خود، در راستای پاسخگوئی به این چالش‌ها، در صف دفاع از حق و حقیقت و همچنین حفظ هویت فلسطین و قدس، قرار بگیریم.

بسیج رسانه با تأکید بر اینکه ما در خصوص آگاه سازی جامعه مسئولیت داریم تا با جهاد تبیین به حفظ هویت فلسطین و قدس کمک کنیم، از همه دوستداران آزادی و عدالت در سراسر جهان دعوت می‌کند تا در راستای این هدف، با همکاری و همبستگی، به دفاع از حق و حقیقت در قلب فلسطین و قدس بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار