بیش‌از ۲۷۰ خبرنگار در سیستان و بلوچستان به پویش "خبرنگاران همدل" پیوستند

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از یک هزار خبرنگار در سراسر کشور و افزون بر ۲۷۰ نفر در سیستان و بلوچستان به پویش "خبرنگاران همدل" پیوستند.

سرهنگ پاسدار یوسف علی‌بیگی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: جامعه خبری کشور همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی قراردارند و در زمان جنگ، حوادث غیرمترقبه و دیگر حوادث با ایثار و از خودگذشتگی چراغ آگاهی را برای جامعه روشن نگه می‌دارند.

او با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران در تمامی وقایع کشور گفت: خبرنگاران سرمنشا اطلاع‌رسانی و پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند، اما زحمات این قشر معمولا از دید‌ها پنهان مانده است.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: جامعه رسانه‌ای کشور از زمان شیوع کرونا نیز بار دیگر در خط مقدم قرار گرفته و علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره این بیماری و ارائه آموزش‌های لازم، با شایعه‌سازی رسانه‌های معاند نیز به مقابله پرداخته‌اند.

سرهنگ علی‌بیگی با بیان اینکه خبرنگاران آگاه کشور همواره رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: تاثیر عملکرد صحیح رسانه‌ها در کاهش بار سیستم درمانی کشور مشهود است به طوری که توانستند علاوه بر حساس کردن مردم نسبت به نکات بهداشتی و ضرورت رعایت این موارد از بحران‌آفرینی در جامعه پیشگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، رزمایش "کمک مومنانه" به عنوان جلوه‌ای از همدلی و نوع‌دوستی شکل گرفت، بیان کرد: امروز نیز شاهد آن هستیم که جامعه خبری کشور به عنوان خط شکن عمل کرده و با راه‌اندازی پویش "خبرنگاران همدل" بار دیگر به یاری هموطنان خود شتافته‌اند.

معاون روابط عمومی سپاه سلمان استان ادامه داد: این قشر فرهیخته با کمک‌های مالی خود به افراد آسیب‌دیده و کم‌توان که به دلیل شرایط پیش‌آمده بعد از شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند، بار دیگر ثابت کردند که در خط مقدم همیاری و کمک به هموطنان قرار دارند.

وی با بیان اینکه پویش "خبرنگاران همدل" با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است، گفت: خبرنگاران استان می‌توانند در صورت پیوستن به این پویش کمک‌های خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۰۳۵۱۱۵۳۱۳۱۱۰۰۱ و یا به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۳۵۶ واریز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار