وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای مهار تورم باید تولیدات را افزایش دهیم و با افزایش تولید ، قیمت تمام شده و تورم کاهش خواهد یافت .

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز گفت: برای مهار تورم باید تولیدات را افزایش دهیم. با افزایش تولید قیمت تمام شده و تورم کاهشی خواهد شد. این موضوع افزایش میزان اشتغال را به همراه دارد.

او ادامه داد: امروز زمینه سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است و با کنترل تورم این موضوع نیز افزایش بیشتری خواهد یافت. مهار تورم سرمایه گذاری داخلی و خارجی را افزایش می دهد.
مرتضوی افزود: شرط مهار تورم، رشد تولید به کمک بخش خصوصی است. این موضوع ستون فقرات توسعه هر کشور است.

صولت مرتضوی گفت: با تلاش های صورت گرفته موضوع اشتغال در استان البرز وضعیت مناسبی دارد.در این حوزه به شیوه های مختلفی راستی آزمایی شده که خوشبختانه معدل آن موید توسعه اشتغال در استان البرز بوده است.

او بیان کرد: در مدت روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از یک میلیون بیمه شده جدید اضافه شده است که نشان دهنده رشد اشتغال در کشور است. اگر در این حوزه تلاش ها و دستاوردهای خوبی داشته ایم اما وجود حتی یک نفر بیکار هم برای ما نقطه آسیب است.

او افزود: ما باید در حوزه اشتغال با ایجاد اشتغال برای آحاد مختلف جامعه در موضوع ازدواج نیز گام های موفقی برداریم. رفع مشکلات موجود در حوزه اشتغال، موضوعات و موارد مرتبط با آن مانند ازدواج، مسکن و ... را نیز کنترل خواهد کرد.

صولت مرتضوی افزود: استان البرز ظرفیت های مناسبی در توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و توجه به تولید کشاورزی و دامی به ویژه کشت گلخانه ای یکی از ظرفیت های بزرگ استان در این حوزه است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار رهبری برای امسال گفت: باید موانع را شناسایی کنیم و از هر تلاشی برای رفع موانع تولید دریغ نکنیم، هدف‌گذاری ما برای سال جاری هم ایجاد یک میلیون شغل جدید است و انتظار داریم استان البرز جز استان های پیشرو در این زمینه باشد.

برچسب ها: وزیر کار ، مهار تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.