فرصت های سرمایه‌گذاری البرز برای هیات ارمنستانی تشریح شد

استاندار البرز فرصت های سرمایه گذاری استان در راستای ارتقا زیرساخت های البرز و راه اندازی نیروگاه های بادی، سی اچ پی و مزرعه پنل های خورشیدی را برای هیات سرمایه گذار ارمنستانی تشریح کرد.

مجتبی عبداللهی در دیدار با هیات سرمایه گذاری ارمنستانی که روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز جوان‌ترین و کم مساحت‌ترین و در عین حال متراکم‌ترین استان کشور است، افزود: این استان از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی برخوردار است و بدون نفت و منابع معدنی، استان دهم کشور در کسب درآمد محسوب می‌شود.

او افزود: یکی از نیاز‌های اساسی استان، تامین انرژی برق است که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند از طریق احداث مزرعه‌های پنل خورشیدی، بادی و ایجاد نیروگاه‌های سی اچ پی، کمبود‌ها را جبران کند.

استاندار البرز گفت: از سرمایه گذاری در این بخش استقبال می‌کنیم و آمادگی لازم برای تامین اراضی را در این بخش داریم.

او افزود: درصدد هستیم از توان سازندگان خوش نام داخلی و خارجی با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت مسکن ارزان و با کیفیت برای اقشار کم درآمد جامعه نیز بهره ببریم.

در این نشست در خصوص فرصت‌ها و توانمندی‌های استان بحث و تبادل نظر شد و انعقاد تفاهم نامه همکاری در محور‌های اعلام شده به جلسات بعدی موکول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
شما هم به اصطلاح کشور پیدا کردی برای سرمایه گذاری؟ مگه ارمنستان سرمایه داره که جایی هم بگذاره؟ ارمنستان ۳ میلیونی به واسطه ی اعانه های ارامنه ایران و لبنان و ... اداره میشه