وزیر بهداشت در آستانه روز جهانی قدس در پیامی با عنوان «وعده نصرت الهی»، روز قدس را نماد اتحاد جهان اسلام، میثاق حق‌ طلبی مظلومان توصیف کرد.

در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:

روز قدس، نماد اتحاد جهان اسلام، میثاق حق‌ طلبی مظلومان و آزادیخواهان عالم، روز استکبار ستیزی و مبارزه با دروغ بزرگی به نام «اسرائیل» است که حضور در راهپیمایی سیاسی عبادی آن‌ نشان از ثبات قدم ملت و نظام اسلامی ایران و دیگر ملت های آزاده جهان در حمایت از آرمان فلسطین دارد. به ویژه امروز که رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی در ابعاد داخلی، منطقه ای و جهانی در بن بستی بی سابقه گرفتار و به پایان حیات ننگین خود نزدیک شده است، مسئولیت شناسی در برابر آزادی قدس شریف و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین اهمیتی مضاعف یافته است؛ باشد که ملت های مسلمان با اطمینان به وعده نصرت الهی تا آزادی سرزمین های اشغالی و مسجد الاقصی که إن‌شاءالله نزدیک خواهد بود– از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

جامعه بزرگ سلامت همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال، یاد و نام شهدای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گرامی خواهند داشت و ندای حق طلبی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی را در گوش جهانیان طنین‌انداز خواهند کرد.

حضور پرشور در این میدان عظیم مجاهدت، تداوم مقاومت در سرزمین‌ فلسطین و حمایت‌های جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پاره تن جهان اسلام را به آغوش ملت اسلامی باز خواهد گرداند؛ ان شاءالله.

برچسب ها: روز قدس ، وزیر بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.