امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امر حجاب از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه در مکان‌های عمومی باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و انقلابی، فعالیت گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است و برای استان هم مصوباتی با هدف عدالت‌محوری داشته است.

وی تاکید کرد: دولتمردان تلاش‌های صادقانه‌ای دارند و آینده مردم بسیار روشن و مطلوب است و دولت تلاش می‌کند تا مسئولان ضعیف را کنار بگذارد تا بتواند خدمات قابل‌توجهی به قشر‌های مختلف ارائه دهد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: مردم ایران ۴۴ سال گذشته با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) روز قدس را گرامی‌داشتند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کردند.


بیشتر بخوانید


نکونام، استکبار جهانی را روبه افول و اضمحلال و ایران را روبه رشد دانست و ادامه داد: امروز آمریکا قدرتی ندارد و جمهوری اسلامی قدرت خود را در منطقه پیدا کرده و به دست آورده است.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جابجایی قدرت در دنیا گفت: تمام جابهجایی‌ها در دنیا به‌علت محور بودن ایران و انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی موقعیت جهانی پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش ایران مدافع فرهنگ دینی است و از سرزمین و مرز‌های کشور دفاع می‌کند.

نکونام، حجاب را از ضرورت‌های دینی دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی موظفند حجاب کارکنان رعایت شود و نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند و حجاب در مکان‌های عمومی هم باید رعایت شود که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار