معاون امور مجلس رئیس جمهور، انسجام و همدلی داخلی را لازمه پیشبرد بهتر امور دانست.

سیدمحمد حسینی در نشست با استادان دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره در تلاش بوده است تا ایران را در انزوا و تنگنا قرار دهد، اما این تلاش‌ها با حضور در صحنه و هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: دولت سیزدهم با عزم جدی و مجاهدت زمینه مناسبی برای رشد و پیشرفت کشور فراهم کرده و این تلاعزم جدی دولت تا رفع کامل مطالبات و دغدغه‌های مردم ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: ایران در دولت سیزدهم به عضویت سازمان شانگ‌های درآمد و امروز روابط ایران و چین بسیار جدی‌تر از گذشته شده است.

حسینی ادامه داد: امروز مردم کشور‌هایی نظیر کلمبیا و برزیل نیز چشم امیدشان به سیاست‌های ضداستکباری است و این روند نویدبخش آینده بهتر برای منطقه و جهان است.

وی گفت: به طور مثال تامین آب پایدار در استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان و سیستان و بلوچستان نمونه بارزی از خدمات‌رسانی دولت به مردم است.

حسینی، انسجام و همدلی داخلی را لازمه پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: انتظار می‌رود اساتید دانشگاهی در این خصوص دولت را کمک کنند و اگر نقد و مطالبه‌ای وجود داشته باشد گوش شنوا وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار