چلسی مطمئن از خرید اوسیمن حتی بدون سهمیه CL

چلسی حتی بدون کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نسبت از خرید ویکتور اوسیمن مطمئن است.

اوسیمن، این مهاجم فصلی باورنکردنی را در سری آ سپری می‌کند و در حال کمک به تیمش برای کسب اولین قهرمانی در لیگ پس از سال ۱۹۹۰ و همچنین رقابت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان این مهاجم ۲۴ ساله نیجریه‌ای هستند و احتمالا ناپولی مبلغ ۱۰۰ میلیون پوندی برای فروش او درخواست کند.

دو غول فوتبال اروپا یعنی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن خواهان خرید اوسیمن هستند. از لیگ برتر انگلیس نیز چلسی، منچستریونایتد و آرسنال به جذب او علاقه‌مند هستند. 

با این حال سایت min طبق منابع خود مدعی است که چلسی نسبت به خرید مهاجم ناپولی مطمئن بوده و می‌تواند از دیگر رقبا پیشی بگیرد. آن‌ها همچنین اطمینان دارند که می‌توانند او را بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به خدمت بگیرند.

چلسی که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۰ مغلوب رئال مادرید شد، در حال حاضر در رده یازدهم لیگ انگلیس بوده و فاصله‌ای ۱۷ امتیازی با جایگاه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

با وجود هزینه هنگفت تاد بولی و جذب بازیکنان بسیار در فصل جاری، چلسی با مشکل گلزنی مواجه بوده و در ۳۰ دیدار این فصل تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

خرید یک مهاجم در اولویت آبی‌های لندنی بوده و منابع خبری اعلام کرده‌اند که باشگاه لندنی در حال آماده سازی یک پیشنهاد نجومی برای به خدمت گرفتن اوسیمن است. این منبع مدعی است که حضور در لندن مورد علاقه اوسیمن بوده و علاوه بر این، او می‌خواهد راه الگوی خود در ساحل عاج یعنی دیدیه دروگبا را که سال‌ها در چلسی بازی کرد، ادامه دهد.

اوسیمن تا سال ۲۰۲۵ با چلسی قرارداد دارد. او پس از انتقالش از لیل به ناپولی در سال ۲۰۲۰ آمار گلزنی فوق العاده‌ای داشته و در ۷۴ بازی سری آ موفق به زدن ۴۵ گل شده است. او در فصل جاری در ۲۲ بازی ۲۱ گل به ثمر رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار