چلسی ناامید نیست و امیدوار به حذف رئال است

چلسی در لیگ قهرمانان سابقه بازگشت‌های خوب را دارد و سه‌شنبه شب با وجود شکست ۲-۰ در بازی رفت برابر رئال، امیدوار به صعود است.

 چلسی چهارشنبه گذشته بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را با دو گل در زمین رئال واگذار کرد و سه شنبه پیش رو در استمفوردبریج باید برای جبران وارد زمین شود. چلسی با بازگشت و جبران شکست دور رفت بیگانه نیست و پنج بار علی‌رغم شکست در بازی رفت توانسته در بازی برگشت و در زمین خود جبران کند.

آخرین بار دور قبل و در یک هشتم نهایی بود که چلسی با وجود شکست در زمین دورتموند، در استمفوردبریج دو گل زد و به یک چهارم نهایی رسید.

در فصل ۱۲-۲۰۱۱ که چلسی در نهایت قهرمان شد، این تیم در زمین ناپولی ۳-۱ شکست خورد، ولی در بازی برگشت ۴-۱ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رفت. چلسی در فصل ۰۵-۲۰۰۴ نیز در یک هشتم نهایی با وجود شکست ۲-۱ در نوکمپ برابر بارسا در بازی برگشت ۴-۲ پیروز شد و صعود کرد. در فصل ۰۸-۲۰۰۷ چلسی با وجود شکست ۲-۱ برابر فنرباغچه، توانست در بازی برگشت ۲-۰ پیروز شده و صعود کند. در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز چلسی در زمین پی اس جی ۳-۱ باخت، ولی در استمفوردبریج ۲-۰ برد و صعود کرد.

در تاریخ لیگ قهرمانان همچنین هشت بار رئال مادرید با وجود موفقیت در بازی رفت، در بازی برگشت از صعود باز مانده، ولی هیچکدام برابر تیم‌های انگلیسی نبوده است. آژاکس آخرین مورد بود که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با وجود شکست ۲-۱ خانگی، در برنابئو توانست ۴-۱ برنده شده و به دور بعد برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
آره تو خواب
آخرین اخبار