رئیس‌ جمهور در دیدار با تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد که دولت همت لازم برای اجرای قانون مولدسازی که سال‌ها به آن اعتنایی نمی‌شد را از خود نشان داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست صمیمی و داغ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در پاسخ به سؤال یک دانشجو درباره طرح مولدسازی دارایی های دولت گفت: در دوران قوه قضائیه در خصوص خصوصی سازی گله داشتیم، مواردی که درست خصوصی سازی صورت نگرفته است، باید برگردد. باید تصدی‌گری دولت کاهش و جنبه نظارتی دولت افزایش پیدا کند و دولت هم موظف به اجرای آن است.

وی ادامه داد: آیا در خصوص طرح مولد سازی قانونگذاری شد؟ یعنی بایدی که نبوده است را باید کردیم؟ نخیر. این بحث از سالیان مختلف در قانون بودجه  و برنامه های توسعه ای آمده بود.

رئیسی بیان کرد: در بحث مولدسازی ساز و کاری برای اجرا درست شد که قوانین اجرایی گردد. مثل دولت های گذشته که پرسیده شد چرا اموال مازاد دولت فروش نرفت؟ گفتند دستگاه ها همکاری نکردند.

رئیس‌ جمهور همه مردم ایران هستم نه فقط تهران!

وی در پاسخ به سوالی درباره سفرهای استانی بیان کرد: رئیس جمهور را فقط مردم تهران تعیین کردند؟ آیا مردم سایر استان ها این حق را ندارند که رئیس جمهور از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان مطلع شود و دولت به رفع آن اقدام نماید.

رئیسی با بیان اینکه مدیریت از راه دور منجر به شناخت مسائل مردم نمی‌شود، گفت: روستایی رفتیم که مشکلات بسیاری از قبیل بیکاری و کمبود امکانات داشت اما در اطراف آن کلی معدن بود. در این روستا پس از فرماندار من دومین مسؤل بودم که بعد چهل سال به آنجا رفته بود. باید مسائل مردم را حل کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار